دلواپسی






تنهایی

درسته با من این روزها یه ذره کمتر از پیشی

        ولی تنها برم جایی هنوز دلواپسم میشی

تو میگی حوصله واسم نداری حتی خیلی کم

        ولی با آب وتاب و ذوق هنوز حرفهامو بهت میگم

اگرچه رو به احساسم در قلبت رو میبندی

        ولی ما بین شوخی هام خودم دیدم که میخندی 

اگرچه از خودم از این همه احساس بیذاری

        خدارو شکر که تو دردهام اقلا کم نمیزاری

دلم با اینهمه سردی هنوزم از تو نشکسته 

       یه قدری عاشقت هستم که واسه هردومون بسه

اگر یک ذره هم حتی واسم شبیه سابق شی

      یه کاری میکنم مثل اوایل باز عاشق شی

به اینهم راضی ام گرچه همه میگن از من سیری

       ولی وقتی که میترسی هنوز دستامو میگیری

اگر یک دره هم حتی واسم شبیه سابق شی 

     یه کاری میکنم مثل اوایل باز عاشق شی....



نظرات شما عزیزان:

m هی بابا
ساعت20:28---23 خرداد 1393

به یادتم حتی اگر قرار باشد...



شبی بی چراغ در حسرت یافتنت!!



تمام زندگی را قدم بزنم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 9 خرداد 1393برچسب:,ساعت 18:10 توسط رضا| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت