تنهایی

دوست دارم قدّ یه دنیا...
قدّدنیای خودم
گرچه کوچیکه ولی تو تنها ساکنش هستی ‏‏...
یه حسی دایما میگه از اول اشتباه کردم از اینکه عمرمو باتو به یاد تو تباه کرد
تموم زندگیم بودی شب و روزم کس و کارم حالا نیستی وشبهامو کنار گریه بیدارم...



نظرات شما عزیزان:

مبیلی
ساعت18:29---15 مرداد 1393
وبت خیلی قشنگه عاشقاااانه

pj
ساعت19:57---23 خرداد 1393
سلام . مرسی از مطالب خوبت .

arezo
ساعت16:09---19 خرداد 1393
من اینو برمیدارم ببخشید
منم عین این جملرو گفتم به عشقم الاندارم میمیرم


نرگس
ساعت14:23---19 خرداد 1393
آدمهابرای یگدیگر

نقش سیگار رابازی می کنند

همدیگررا می کشند

لذت می برند

دود می کنند

تمام می کنند

وبعد از اندک زمانی
سیگاری دیگر...
کانون هواכاران امیرتتلو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 خرداد 1393برچسب:,ساعت 12:26 توسط رضا| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت