تنهایی

یه وقتای______________________ی انقدر ح______________الم بده

که می پرسم از هر کسی حالت________________و

یه وقتایی حس می کنم پشت م__________ن

همه شهر میگرده دنبال تو...



نظرات شما عزیزان:

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت18:55---9 بهمن 1393
سلام به دلیل اینکه بهم سر نمیزدین و این حرفا زا لینکام حزفت کردم با عرض پوزش و بای

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت17:59---8 دی 1393


آבم هـآ خیلی ســـرב شده انــב....



نــگــآه هــآیـــشــآטּحـــرفــهــآیـــ شـــآטּ



هـمـﮧ بـوﮯ سـرבـﮯ مـیـבهـב عــشــقـ دیگر بـﮯ مـعـنـآسـتــ



فـقط محـبـتشـآטּ ایـטּ اسـتـ ڪـﮧ



بـرآﮯ زخـمـ هآیـتـ نمــڪـבآטּ مـﮯ آورنـב هـمـیـن


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت18:29---3 دی 1393

بــه من کــه رسیدی
چــــه قدر ســرت شلـوغ شــد
میــدونســتم پاقــدمم خــوبـه ولــی نه دیگــه انقـدر !


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت18:30---1 دی 1393

از مــَن وَفــای زَنانـه مـــیــخــواهـَــد
کـَسی کـه غِـیـرَت مـَــردانه نــَــدارد


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت21:53---24 آذر 1393
وا ؟؟؟منظورت چیه؟ شما تو لینکای منی و من بهتون سرمیزنم شناختن نشناختن نداره که..

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت17:58---16 آذر 1393
اِلتِمــــــــاس مــــــالِ ــروز بــــود

مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم

اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟؟؟

هیــــــــــــــس !!!

فَقَطــ " خــُـــداحــــــــــافِظـــ ........دیـــــ

پاسخ:سلام فاطمه .من تورو میشناسم؟یا احتمالا تو منو میشناسی؟؟؟؟؟ جوابمو بده واسم سوال شده


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت0:06---13 آذر 1393
اپم عکس داداشمو گزاشتم دوست داشتی بیا

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت18:05---26 آبان 1393
apam

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت16:48---23 آبان 1393
apam

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت15:35---21 آبان 1393
apam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:,ساعت 21:27 توسط رضا| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت